luni, 26 mai 2014

Versuri Muzica.


Versuri Muzica .

Salutare prieteni,astazi va prezint 4 videoclipuri.Ele sunt bazate pe versuri  si sunt sincronizate pe continutul audio pe care nu l-am pus in acele 4 video-uri ,deoarece nu am acest drept .Stiu ca va suparati ca ,dece nu se aude si melodia pe langa versuri,dar stiti voi,acele drepturi de autor ,nu trebuie incalcate,asa cum  o fac multi care vedeti voi ,posteaza o melodie cu versuri ,dar nu le apartie.Sa va explic cum sta treaba mai pe larg.

De exemplu eu ,daca pun un video cu versuri si melodia ,dar nu  detin drepturi de autor asupra ei ,atunci eu sunt penalizat de youtube,imi sterge videoclipul care l-am incarcat si risc si sa raman fara cont.Sa intelegeti,drepturi de autor sunt peste tot,aici este vorba de youtube,dar in alte cazuri
puteti lua amenta sau chiar riscati sa fiti bagati la inchisoare.

Sa tineti minte ,daca vreti sa postati ceva anume ,pe un blog,youtube sau sa-l folositi,precizati sursa de unde la-ti luat si cui apartine,niciodata sa nu faceti greseala sa va insusiti anumite materiale ce nu va apartin.

Cam atat am vrut sa va spun ,sa urmariti aceste 4 videoclipuri cu atentie si o sa observati ca versurile sunt sincronizate dupa continutul audio.

Versurile au fost luate de pe :

http://www.versuri.ro/
http://traiestemuzica.ro/













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Salut, lasa un comentariu decent .