joi, 29 mai 2014

Cel mai bun PC Gaming

Cel mai bun PC pentru gaming.

Salutare prieteni,in acest post vreau sa va arat un PC pentru gaming echilibrat.Daca aveti intrebari sau aveti de adaugat ceva,puteti lasa in comentariu.Bineinteles puteti sa lasati in comentariu o configuratie pe care  o vedeti voi mai buna.

Discutam cu un amic si ma intreba el cum trebuie sa-si aleaga un PC pentru gaming,eu i-am zis 
ca un pc pentru gaming nu conteaza doar ca ai un procesor "bazat",deoarece degeaba aveti un i7 
si o placa video integrata ca cu siguranta nu veti juca jocuri recent aparute.

De asta fac acest post ,doar pentru ai ajuta pe cei care nu stiu sa-si aleaga piesele pentru un pc de gaming,va voi ajuta cu unele sfaturi daca vreti le puneti in practica daca nu,nu.

Buget 2200 RON (Aproximariv)

 Placa de baza: Placa de baza Gigabyte GA-990FXA-UD5 -->660 lei
 Procesor: Procesor AMD FX-6300 3.5GHz box --->440 lei
 Memorii: Corsair XMS3 8GB DDR3 1600MHz CL9 --->380 lei
 Placa video:Placa video ASUS GeForce GTX 750 Ti 2GB DDR5 128-bit -->594 lei
 Sursa:   Inter-Tech Energon 550W -->>134

Acesta este relativ un PC pentru gaming bun pe care si-l poate permite multi oameni.
Nu este un PC care,dupa spusele amicului meu "rupe pamantul" ,dar iti poti face treaba.
Bineinteles bugetele sunt diferite,eu am incercat sa postez un pc pentru gaming cu un buget cat de cat accesibil.
Se pot creea PC din piese si cu un buget exorbitant ,dar nu va puteti permite toti.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Salut, lasa un comentariu decent .