joi, 22 mai 2014

PewDiePie you want to play fifa 14?

PewDiePie you want to play fifa 14?


            Am incercat sa-l provoc pe Pewdiepie sa joace fifa 14 ,chiar sunt curios daca joaca bine sau nu,bineinteles eu prin acest video nu ma pot mandrii ,dar eu joc cu o singura mana  si dupa cum se vede in video,am reusit sa-l bat pe fratele meu cu care am jucat in multiplayer.
Probabil multi vor spune ca nu e bine ce am facut ,dar eu doresc ,daca  ar vedea  pewdiepie ,sa joace fifa 14 ,poate chiar cu mine .Ar fi o provocare interesanta,eu ii urmaresc toate videoclipurile pe care le face el si vreau sa va spun ca  tipul e tare si cei care nu stiu ,el face si multe acte de caritate si asta ma impresionat foarte mult .Am sa va las o intrebare la sfarsit ,dar sa-mi raspundeti sincer ,raspunsul il puteti da pe pagina noastra de facebook la intrebarea urmatoare.


-Crezi ca Pewdiepie face aceste de caritate doar pentru a se face cunoscut?

Aveti grija  la intrebare,deoarece intrebarea aceasta are mai multe intelesuri si de aceea va rog citit cu mare atentie si dati raspunsul pe pagina de facebook.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Salut, lasa un comentariu decent .